SARTU, IRAKURRI, ENTZUN, IKUSI ETA GOZATU

lunes, 15 de noviembre de 2010

BLOGAREN APLIKAZIO DIDAKTIKOA


Ohituta gaude, teknologia berriak denbora pasa moduan erabiltzera. Beraz, zertarako erabili dezakegu Bloga denbora pasa moduan erabiltzen ez badugu?
 Nire ustez, bloga webgune didaktikoa  moduan erabili dezakegu. Horregatik, hezkuntza esparruan, hainbat  gauzetarako erabili ahal dela uste dut:  

§         Ikasleek modu aktiboan ikasteko.
§         Ikasleek gero eta indar handiago hartzen dagoen Teknologiak erabiltzen jakiteko. Honek etorkizunean ezinbesteko lan tresna bilatuko direlako.
§         Ikasleek lan egiteko behar duten materiala Blogean link moduan edukitzelp.
§         Egindako lana, egunak aurrera egin ahala, gogoratzeko eta berriro lantzeko.
§         Gurasoek ikasleen jarraipena egunero, astero, hilabete....jarraitzeko.

Hala ere, alde batetik aipatu behar dut, bloga eskoletan erabili ahal izateko irakasleek honi buruzko ezagutza eta formakuntza izatea ezinbestekoa izango dela.  Bestalde, ez dut uste,  bloga edozein adinetan erabili daitekeela. ( laugarren mailatik aurrera gomendatzen dut)   
Azkenik aipatu, Bloga ez dela izan behar irakaskuntza metodo bakarra, baizik eta irakaskuntza metodo horren zati bat. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario